Persuitnodiging inspiratiedag Bruss-It XL met Jan Gehl

Donderdag 9 mei in het Beurspaleis

VGC-collegeleden Pascal Smet en Bianca Debaets en Collegevoorzitter Guy Vanhengel nodigen u van harte uit op donderdag 9 mei voor een inspiratiedag over slim ruimtegebruik en ontmoeting in de gedeelde ruimte.

De afgelopen drie jaren ondersteunde de Vlaamse Gemeenschapscommissie (VGC) met Bruss-it meer dan 50 initiatieven die inzetten op gemeenschapsvorming in de gedeelde ruimte en slim ruimtegebruik. Tijdens de inspiratiedag op 9 mei zetten we de realisaties van Bruss-it in de verf.

Doe mee aan een workshop, schuif aan voor het sofagesprek met de VGC-collegeleden, ontdek de resultaten van het onderzoek van Elke Plovie (UC Leuven-Limburg) over Bruss-it en laat je inspireren door de Deense architect en stedenbouwkundige Jan Gehl, die wereldwijd werk maakt van ‘Cities for People’.

Praktische info

• Wanneer: donderdag 9 mei doorlopend van 12u30 tot 22 uur
    • 12:30-13:30 Broodjeslunch
    • 13:30-17:00 Parallelle sessies | workshops, themasessies, pull-sessies, pitches, lezing Paul Robbrecht (Robbrecht en Daem)
    • 17:00-17:30 Voorstelling resultaten onderzoek Bruss-it | Elke Plovie (UC Leuven Limburg)
    • 17:30-18:00 Sofagesprek | Collegeleden VGC, Elke Plovie (UC Leuven Limburg)
    • 18:00-18:30 Pauze | met een hapje
    • 18:30-20:00 Parallelle sessies | workshops, themasessies, pitches
    • 20:00-21:00 Keynote | Jan Gehl (Gehl Architects)
    • 21:00-22:00 Receptie
  • Waar: Beurspaleis Brussel
  • Deze inspiratiedag is gratis maar inschrijven is verplicht. Schrijf je in voor het hele programma of voor een deel ervan. Je kunt kort even binnenspringen of de hele namiddag en avond blijven.
Bruss-it XL Programma Bruss-It XL inspiratiedag bruss-it_inspiratie_programma.pdf - 1 MB